Siparişleriniz için hazırladığımız faturalarınız ürün paketleri üzerinde bulunan şeffaf bir poşet içinde, görünür şekilde tarafınıza gönderilir. Bu nedenle, gelen paketi öncelikle kontrol etmenizi rica ediyoruz. Satın aldığınız ürüne ait faturanızın aslı size ulaşmadıysa kargo şubenizde kalmış olabilir. Kargo şubenizle görüşerek faturanızın size gönderilmesini isteyebilirsiniz. Faturanızı bizden talep etmeniz durumunda size “aslı gibidir” kaşeli olarak fatura örneğiniz gönderilir. Fatura taleplerinizde, faturanızın gönderilmesini istediğiniz açık adres bilginizi bize iletmeniz gereklidir.
Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz.
Kargo tarafından Gozmar Optik’e, ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve ücret iadesi yapılacaktır.
Üründe hasar olduğunu kargodan ürünü teslim aldıktan sonra fark ettim, ne yapmam gerek?
2 iş günü içerisinde hasarlı ürün bildirimi yaparak iade işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. 2 iş günü sonunda iade bildirimi yapılmayan hasarlı ürünleriniz iadesi kabul edilmeyecektir.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.