İade Koşulları
ALICI'nın, hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya malın gönderildiği adresteki 3. kişi /kuruluşlara teslim edildiği tarihten itibaren on dört (14)gün içerisinde malı reddederek/iade ederek sözleşmeden cayma hakkı vardır.
Cayma beyanı www.gozmaroptik.com.tr/Hesabim.aspx#/IadeTaleplerim bağlantısı üzerinde sipariş numarası ve e-posta adresi girilerek online olarak yapılmalıdır. Cayma hakkı kullanıldığı durumda ANLAŞMALI KARGO FİRMASI maddesinde belirtildiği şekilde Yurtiçi Kargo ile cayma hakkı kullanılan malların GÖZMAR'a iade edilmesi gerekmektedir.
Bu hakkın kullanılması halinde, ALICI cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren on (10) gün içerisinde malın tüm içeriği ile birlikte eksiksiz olarak ve satış faturası aslı ile GÖZMAR'a gönderilmesi zorunludur. Bu mal ve belgelerin ulaşmasını takip eden on dört (14) gün içinde mal bedelinin ALICI'nın banka hesabına veya kredi kartı hesabına iade edilmesi için GÖZMAR ilgili banka nezdinde gerekli iş ve işlemleri yapacaktır.
ALICI aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkı kullanamaz.
Malın kendi ve varsa içeriğindeki kutusu, silme bezi, garanti belgesi, temizleme kiti v.b. herhangi diğer içeriklerin zarar görmesi halinde,
ALICI'nın malı teslim aldığı veya malın gönderildiği adresteki 3. kişi/kuruluşa teslim edildiği tarihten itibaren on dört (14) gün içerisinde cayma hakkını kullanacağına dair bildirimde bulunmaması halinde.
ANLAŞMALI KARGO FİRMASI
Cayma hakkını kullanarak malı iade etmek isteyen ALICI, ilgili malların GÖZMAR'ın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo firması ile kargo bedeli Alıcıya ait olarak göndermelidir.
Yurt içi Kargo Müşteri Kodumuz: 405754078
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.